blog

بهترین مراکز خرید استانبول

خرید از ترکیه مرکز خرید ونیزیا استانبول

خرید از ترکیه؛ عبارت دلنشین ایرانی‌ها.
استانبول یکی از توریسیتی‌ترین شهرهای جهان است به نحوی که رکورد بیشترین پرواز در یک روز را در دنیا دارد.از همین رو این شهر همیشه مقصد بسیار محبوبی برای خرید و استفاده از تفریحات ساحلی و رستورانی و مناطق تاریخی بوده است. در این مقاله به معرفی بهترین مراکز خرید استانبول پرداخته ایم این پاساژها مکان‌هایی منحصربه‌فرد هستند که مجموعه‌ای از فروشگاه‌ها و مغازه‌ها را در خود جای داده‌اند و محصولات متنوعی از لباس و کفش تا آثار هنری و سوغاتی‌های محلی را به عرضه می‌گذارند. همچنین لوکیشن و نحوه دسترسی به این مراکز خرید نیز در دسترس شما خواهد بود.

مرکز خرید جواهیر:

معرفی بهترین مراکز خرید استانبول

مراکز خرید جواهیر استانبول

مرکز خرید جواهیر یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید در استانبول است. این پاساژ در منطقه فتح‌تپه واقع شده و بیش از 400 فروشگاه دارد. جواهیر به عنوان مقصدی برای خرید لباس‌های طراحان مشهور، کفش، زیورآلات و لوازم الکترونیکی شناخته می‌شود. این مرکز خرید بزرگ در سال  1973تاسیس شده است و یکی از اولین های استانبول محسوب می گردد.
لوکیشن در گوگل مپ 

 

مرکز خرید مال آف استانبول:

خرید از ترکیه بهترین مراکز خرید استانبول

خرید از ترکیه
بهترین مراکز خرید استانبول

پاساژ مال آف استانبول یکی از بزرگترین مراکز خرید استانبول است. این مجموعه دارای بیش از 350 فروشگاه است که لباس‌های معروف، لوازم خانگی، الکترونیک و محصولات تزئینی را به فروش می‌رسانند. مال آف استانبول در سال 1995 تأسیس شد و با طراحی مدرن و فضای بزرگ، تجربه‌ی خریدی منحصربه‌فرد را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند.
لوکیشن در گوگل مپ

مرکز خرید اوتلت ۲۱۲:

خرید از ترکیه مرکز خرید اوتلت 212

خرید از ترکیه
مرکز خرید اوتلت 212

پاساژ اوتلت ۲۱۲ یک مجموعه خرید اوتلت معروف در استانبول است. این مرکز خرید بهترین برندهای معتبر را با تخفیف‌های ویژه ارائه می‌دهد. اگر به خرید کالاهای اوتلت را در کنار تخفیف‌های باور نکردنی علاقه‌مند هستید، این مرکز خرید پیشنهاد ما به شماست و  می‌توانید انواع لباس، کفش، وسایل و لوازم ورزشی در این مکان بیایید.

لوکیشن در گوگل مپ

مرکز خرید ونیزیا:

خرید از ترکیه مرکز خرید ونیزیا استانبول

خرید از ترکیه
مرکز خرید ونیزیا استانبول

ونیزیا پاساژی معروف در قلب استانبول است. این مجموعه بیش از 100 فروشگاه را در خود جای داده است و محصولاتی مانند لباس، کفش، زیورآلات و لوازم آرایشی را عرضه می‌کند. ونیزیا با طراحی زیبا و فضای راحت، به خریداران تجربه‌ای لوکس و شیک ارائه می‌دهد.
لوکیشن در گوگل مپ

 

پاساژ کانیون:

مرکز خرید کانیون استانبول خرید از ترنیدل فارسی

مرکز خرید کانیون در منطقه سیشلی استانبول قرار دارد و یکی از مقاصد پرطرفدار برای خرید است. این پاساژ دارای بیش از 150 فروشگاه است که لباس‌های زنانه و مردانه، لوازم خانگی و محصولات آرایشی را به عرضه می‌گذارند. کانیون با فضایی مدرن و شیک و همچنین دسترسی آسان، توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب می‌کند.
لوکیشن در گوگل مپ

 

پاساژ ایستینیه پارک:

مرکز خرید ایستنیه پارک

ایستینیه پارک یکی از پاساژهای مدرن و شیک استانبول است که در منطقه‌ی ایستینیه قرار دارد. این پاساژ با داشتن برندهای معتبر و محصولات با کیفیت، مکانی مناسب برای خرید لباس‌های مارک و زیورآلات است.
لوکیشن در گوگل مپ

پاساژ توریوم:

مرکز خرید توریوم

پاساژ توریوم یک پاساژ بزرگ و مدرن در قلب استانبول است. این پاساژ با طراحی زیبا و بیش از 300 فروشگاه، به عنوان یک مقصد خرید پرطرفدار برای لباس‌های طراحان معروف، کفش، لوازم خانگی، لوازم تزئینی و لوازم الکترونیکی شناخته می‌شود.
لوکیشن در گوگل مپ

پاساژ مارمارا پارک:

مرکز خرید مارمارا پارک

اما مر کز خرید مارمارا پارک یکی از پاساژهای پرطرفدار و فوق العاده کامل از برندها در استانبول است که در نزدیکی محله کادیکوی واقع شده است. اینجا با داشتن فروشگاه‌های مختلف و مجموعه‌ای از برندهای مشهور، به عنوان مقصدی برای خرید انواع لباس‌های مد، لوازم آرایشی و تزئینی شناخته می‌شود. لوکیشن در گوگل مپ

اما اگر که امکان سفر به ترکیه را ندارید، می‌توانید از ترندیول فارسی که امکان خرید از ترندیول، یکی از معتبرترین و محبوبترین فروشگاه‌های آنلاین در ترکیه را فراهم می‌کند، میلیون ها کالای موجود در ترندیول ترکیه را بررسی کنید، نظرات خریداران و امتیاز محصول را مشاهده کنید و یک خرید ایده آل از ترکیه را تجربه کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *