blog

بهترین زمان خرید از ترکیه

خرید از ترکیه

بهترین زمان خرید از ترکیه

سلام. اگر به دنبال بهترین تخفیف ها و پیشنهادات از برندهای معتبر در ترکیه هستید، به جای مناسبی آمده‌اید. در این مقاله، لیستی جامع از روزهای ارائه تخفیفات از برندهای معتبر در ترکیه را برای شما فراهم کرده‌ایم. با ما همراه شوید و در جریان بهترین حراج ها قرار بگیرید.

لیست تخفیفات در ترکیه

تخفیفات در ترکیه به سه دسته اصلی تقسیم می‌شوند:

حراج زمستان

حراج زمستان از اوایل کریسمس شروع می‌شود و تا آخر بهمن ماه ادامه دارد. این حراج یک فرصت عالی برای خرید از معتبرترین برندها و فروشگاه های اینترنتی است که معمولا لباس‌های گرم بیشترین تخفیف های ممکن را شامل می شوند.

حراج تابستان

حراج تابستان از اواخر مرداد شروع می‌شود و تا اواخر شهریور ادامه دارد. در این دوره، بیشتر برندها به عنوان حراج آخر فصل؛ تخفیفات ویژه برای لباس‌های تابستانی و اکسسوری‌های گرمسیری ارائه می‌دهند. اگر به خرید لباس های تابستانی از ترکیه علاقه‌مند هستید، این یک فرصت عالی برای شماست.

حراج های مناسبتی

  1. عید قربان: عید قربان یکی از مهمترین اعیاد کشور ترکیه می‌باشد، و معمولا یکی از روزهایی است که میتوان تخفیف های خیلی خوبی را از برخی از برندها مشاهده کرد.
  2. عید فطر: به جرات می‌توان گفت که مهمترین عید مردم ترکیه، عید فطر می‌باشد و اهمیت به قدری است که مردم برای دید و بازدید از همدیگر اقدام می‌کنند. این مورد باعث شده تا تخفیف‌های این عید آنقدر هیجان انگیز باشد که بسیاری این روزها را برای سفر به ترکیه و خرید انتخاب می‌کنند و بهترین پاساژهای استانبول مملو از جمعیت می‌باشند.

تخفیفات ویژه

  1. بلک فرایدی:
    از ۳ آذر شروع می‌شود و تا یک هفته ادامه دارد. این حراج یکی از بزرگترین تخفیفات سالانه است که بسیاری از برندها در آن شرکت می‌کنند. علاوه بر ترکیه، این تخفیف در سراسر دنیا نیز مورد توجه علاقه‌مندان به خرید است.
  2. تخفیف بزرگ مگا ایلول ترندیول:
    از ۲۰ تا ۲۹ شهریور، بزرگترین فستیوال خرید آنلاین در ترکیه با نام Mega Eylül indirim برگزار می‌شود و تخفیف های بسیار جذابی از طرف ترندیول ارائه می شود.

نتیجه‌گیری

اگر امکان سفر به ترکیه برای شما وجود دارد می‌توانید در مناسب های اشاره شده از تخفیف های موجود استفاده کنید و اگر این امکان برای شما وجود ندارد، می توانید از ترندیول فارسی تجربه یک خرید لذت بخش از معتبرترین برندهای دنیا را کسب کنید. با عضویت در سایت ترندیول فارسی می توانید از تمامی این تخفیف ها مطلع شوید و از خریدتان لذت ببرد

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *